‘PEPEE’ TRT’YE 7 AYDA 480 BİN LİRA KAZANDIRDI

“PEPEE, TRTT’NİN KASASINI DOLDURDU

‘PEPEE’ DERGİSİ TÜRKİYE’DE EN ÇOK SATAN İKİNCİ DERGİ

PEPEE 113 BİN SATTI

AYFER MALLI / ANKARA

Kısa zamanda çocukların fenomeni haline gelen ‘Pepee’ TRT’nin kasasını doldurdu. TRT çocuk kanalında yayınlanan ve çocukları ekran başına kilitleyen ‘Pepee’nin battaniye, bardak, ıslak mendil gibi ürünlerinden TRT, 7 ayda bir milyon 480 bin lira kazandı.

‘Pepee namaz kılacak mı?’ sorularıyla gündeme oturan Türk Çizgi film karakteri ‘Pepee’, TRT’nin kasasını doldurdu.
Pepee’yi vatan evladı olarak kabul eden Türk halkı Pepee çizgi filmini izleme rekoru kırdı. TRT, ‘Pepee’nin battaniye, bardak, ıslak mendil gibi ürünlerinden yaklaşık 7 ayda bir milyon 480 bin lira kazandı.

‘Pepee’nin halay çekene kadar dışarıdan alınan bir çizgi film sanıldığını dile getiren TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin, çocuk kanalında yayınlanan programların iyi olduğunu söyledi. Şahin, çocukların bu çizgifilm karşısına ruh sağlıklarına halel gelemeyecek şekilde oturduklarına dikkat çekerek, TRT’nin ‘Pepee’ çizgi filmiyle 7 ay gibi kısa bir sürede 1 milyon 480 bin lira kazandığını ifade etti.

HER KARE PSİKOLOGLAR TARAFINDAN DENETLENİYOR

”Bizim sloganımız çocukların televizyon izlememesi ama izliyorsa TRT Çocuk izlemesidir” diyen Şahin, TRT Çocuk’taki her bir karenin, psikologların ve çocuk psikiyatrlarının gözleminden sonra ekrana çıktığını belirtti. Buna da özellikle dikkat ettiklerini söyleyen Şahin, “Çocuklara zararı olabilecek hiçbir ürünün reklamını çok fazla parada verseler kabul etmiyoruz” dedi.

PEPEE DERGİSİ 113 BİN SATTI

TRT tarafından ‘TRT Aylık Radyo Televizyon Dergisi’, ‘TRT Çocuk Dergisi’ ve ‘Pepee Dergisi’ adı altında üç adet dergi çıkarılıyor. TRT’nin üç dergisinden biri olan ”Pepee Dergisi’, Türkiye’de en çok satan ikinci dergi olarak sıraya giren derginin mart sayısı 113 bin sattı. Şahin, ‘Pepee Dergisini’nin sadece çocuklara hitap etmediğine dikkat çekti. Şahin, derginin çocukların yanı sıra annelere de hitap ettiğini söyledi.

‘LEYLA-MECNUN’ DİZİSİ GENÇLERİ TRT’YE KAZANDIRDI

TRT ekranlarında yayınlanan genç, yaşlı herkesi ekran başına oturtan ‘Leyla-Mecnun’ dizisi, yayınladnığı gece bir milyon tweet kazanıyor. TRT’nin 3-4 sene öncesine kadar genç izleyicisinin bulunmadığını vurgulayan Şahin, ”Leyla ile Mecnun” dizisinin gençleri TRT izleyicisi yaptığını belirtti. Şahin, dizinin gençlere hitap ettiğine dikkat çekti.

///

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s